NEDERLAND DENEMARKEN 2 - 0 - Reisverslag uit Angra do Heroísmo, Portugal van Henri Lierop - WaarBenJij.nu NEDERLAND DENEMARKEN 2 - 0 - Reisverslag uit Angra do Heroísmo, Portugal van Henri Lierop - WaarBenJij.nu

NEDERLAND DENEMARKEN 2 - 0

Door: Henri van Lierop

Blijf op de hoogte en volg Henri

14 Juni 2010 | Portugal, Angra do Heroísmo

Tijdens de wedstrijd Denemarken -Nederland hebben we de website bijgewerkt in een gezellige lunchroom. Dit verslag is te lezen in het vorige artikel "De Azoren".

Hierbij nog wat andere foto's, het zijn er ook zo veel

Wij gaan 15/6 om 18.00u lokale tijd onderweg richting Ierland/Engeland. Er staat niet al te veel wind de eerste dagen, we verwachten er dan ook een dag of 10 over te doen

• 14 Juni 2010 - 13:26

Madeleine:

Dat is een vlotte reactie!!!

• 14 Juni 2010 - 19:53

Rudolph:

Hi Henri & Crew!

Hup Holland Hup laat de Leeuw niet in zijn hempi staan!! 2-0!!!!!!! Joepie!!

Ciao Rudolph

• 16 Juni 2010 - 20:43

Reina Bas En Kim:

hallo lieve mensen, wat gaan jullie snel nog even en dan zijn jullie terug in nederland!!
    nog een fijne reis dat laatste stukje..geniet ervan!!
    xxx reinabaskim

• 17 Juni 2010 - 06:50

Robbert En Lydia:

Wat een mooie foto's en de tekening op Horta van de Waterman is wel heel goed gelukt.
    Geniet ervan,

Robbert, Lydia, Nikita en Christy

• 18 Juni 2010 - 19:47

Ellie & Wielant:

Oh wat fijn, jullie zijn bijna weer in de buurt. We kijken naar jullie uit. nog een paar maanden en dan zijn jullie weer in Holland.
    Tot die tijd moeten jullie nog goed genieten hoor, want hier is alles zo gewoon, maar wel leuk hoor.
    Wij zijn gezond. Alhoewel Wielant heeft nu vreselijk last van hooikoorts en dat laat hij goed horen.
    heel veel liefs en dikke kussen voor jullie van ons