Voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Henri Lierop - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Henri Lierop - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Henri van Lierop

Blijf op de hoogte en volg Henri

19 Mei 2009 | Nederland, Amsterdam

Onze catamaran de 'Waterman'zal straks ons huis zijn voor ruim een jaar. Het voelt nu al heel vertrouwd aan, maar er moet nog veel gedaan worden. De voorbereidingen zijn in volle gang, gelukkig zijn we aardig op schema. Heel wat items kunnen we van onze lijst halen, er komen ook heel veel zaken bij. Gelukkig krijgen we veel hulp.

De datum van ons vertrek is inmidddels ook bekend:

ZATERDAG 4 JULI VAN 15.00u TOT 18.00u

• 23 Juni 2009 - 07:49

Tony Vonk:

Wij wensen jullie een behouden vaart en backstag winds, Ronneke,
    Joyline en Tobias. Tony

• 23 Juni 2009 - 20:00

Marcel Kolder:

Jongens, we zullen je missen, fijne reis, en niet snel hoor. Anders ben je zo weer terug.

• 25 Juni 2009 - 12:06

Drea En Kees:

Goede wind en goede vaart. We zullen jullie volgen!
    Lieve groet
    Drea

• 30 Juni 2009 - 18:31

Rudolph Muller:

Wij wensen jullie een prachtige zeil reis vol avonturen en plezier. Geniet er zoveel mogelijk van.We zullen jullie zeker volgen!. Ciao Rudolph

• 03 Juli 2009 - 19:29

Robert :

Jongens,
    Het was leuk om vandaag even bij jullie te zijn en de Waterman te bewonderen. Ik en de kinderen wensen jullie een machtig mooi jaar toe en uiteraard een behouden vaart. We wachten in spanning nieuwe berichten af.
    Robert, Renske, Jippe en Nora

• 04 Juli 2009 - 16:39

Sjoerd En Yvonne:

Nogmaals goede reis en het allerbeste voor jullie vier !

• 05 Juli 2009 - 08:52

Jeanine:

Uit het oog is zeker niet uit het hart. Nogmaals een hele fijne zonnige reis en we blijven jullie zeker volgen.
    Jeanine, Rob en Wynton

• 06 Juli 2009 - 10:48

George En Karin:

Beste Henri, Akke, Lotte en Silke,

Eindelijk is het zover, jullie zijn onderweg!

We hopen dat jullie terugkijken op een leuk afscheid, met veel leuke cadeautjes!

We hebben in ieder geval gezien dat jullie ook in internationale wateren gewoon Hollandse drop kunnen eten! (of heeft Henri die in zijn eigen jaszak verduisterd?)

Een hele voorspoedige en mooie reis toegewenst. Dit zal een fantastische, en voor heel jullie gezin onvergetelijke levenservaring zijn!

Ten slotte, Henri: hierbij van harte gefeliciteerd met je 50e verjaardag!

Groet, George en Karin

• 29 Juli 2009 - 09:10

W. En L.Croese-Sanou:

Beste Mensen,
    Wij zijn de ouders van Maureen, jullie wel bekend. Wij wensen jullie, na een paar probleempjes, een heel goede vaart met een behouden thuiskomst over een jaar. Lien en Wil Croese