Prettige feestdagen en een voorspoedig 2010 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Henri Lierop - WaarBenJij.nu Prettige feestdagen en een voorspoedig 2010 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Henri Lierop - WaarBenJij.nu

Prettige feestdagen en een voorspoedig 2010

Door: Henri van Lierop

Blijf op de hoogte en volg Henri

25 December 2009 | Suriname, Paramaribo

Domburg, 25 december 2009

Prettige kerstdagen en een voorspoedig 2010!

Vanuit een zonnig Suriname wensen wij jullie allemaal prettige feestdagen en een voorspoedig en vooral een gezond 2010 toe!

Bijgaande foto is gemaakt door Kees en Trees van de Rebel.

Bedankt voor al jullie leuke reacties het afgelopen jaar!

Henri, Akke, Lotte en Silke (HALS)

• 25 December 2009 - 13:42

Anne (Kabalebo):

Hoi!
    Jullie ook een prettige kerst en een heel gelukkig 2010! Wij zijn al weer helemaal thuis in Nederland! Wat is het hier koud zeg! Het is wel weer erg fijn om thuis te zijn!
    Binnenkort zal ik wat foto's die ik nog van jullie heb door mailen!
    Fijne reis nog! Ik ga jullie verhalen volgen.
    Groetjes Anne

• 25 December 2009 - 14:35

Robert Diependaal:

Jullie ook fijne kerstdagen en een voorspoedig 2010 gewenst(en een behouden vaart natuurlijk), vanuit een koud en ijzelig NL, brrr. Ik zie dat het bij jullie bijna 30 graden is, erg aanlokkelijk.

Hartelijke groeten van Robert, Renske, Jippe en Nora.

• 25 December 2009 - 14:40

Annarita:

Hi Akke,Silke,Lotte and Henri!

We wish you all a Merry Christmas and a very Happy New and especially a very good haelth for 2010!!

Boun Natale a Buon Capo D'anno!

Ciao Annarita e Rudolph

• 25 December 2009 - 15:17

Afra, Jurriaan, Rob:

Wij wensen jullie ook een fijne kerst toe. niet zo warm in de letterlijke betekenis, wel in de figuurlijke betekenis vanuit het nog witte Hoorn (het is begonnen te regenen na een week vorst en sneeuw)
    Voor het nieuwe jaar wensen we jullie veel zeilplezier.
    Hartelijke groet Rob Afra Jurriaan

• 25 December 2009 - 18:52

Marjolein En Yves:

Jullie ook fijne dagen en de allerbeste wensen voor 2010! Groetjes vanuit een koud en nat geregend Almere. De sneeuw is helaas weer aan het verdwijnen.

• 26 December 2009 - 09:47

Tony Vonk:

Fijne en prettige feestdagen en een behouden vaart in 2010

• 26 December 2009 - 15:06

Robbert En Lydia:

Prettige feestdagen en een gelukkig en mooi 2010!!!!

Robbert, Lydia, Nikita en Christy.

• 26 December 2009 - 15:39

Joke, Rixt En Sybo:

Hele prettige kerst en een gelukkig nieuwjaar!! Helaas smelt de sneeuw alweer...

• 27 December 2009 - 09:31

Vera Van Kampen:

Hey Familie, fijne kerstdagen in dat warme oord, en een gezond en gelukkig 2010 en een behouden thuisvaart!
    Van de ene kant benijden we jullie om dat lekkere weer, maar aan de andere kant is een witte kerst ook iets wat maar weinig voorkomt!
    Geniet ervan en we kijken uit naar jullie volgend reisverslag.

Groetjes,
    Hans, Vera en kids

• 27 December 2009 - 16:35

Ankie:

Hoi Akke, Henri, Lotte en Silke!

Wat leuk om jullie foto's te zien en te lezen dat jullie het goed maken in Suriname! Ben beetje jaloers... Maar wie weet zie ik jullie ergens tussen jan en mrt nog wel in de Carrieb!

Goede vaart en een fantastisch 2010 toegewenst vanuit sneeuwend Amsterdam!

• 28 December 2009 - 10:07

Gelfke :

Voor jullie ook de allerbeste wensen in 2010, blijf gezond
    en blijf genieten!

Groetjes van
    Gelfke, Kees en Rindert (die 22 januari vertrekt voor een reis van ca. vijf en een halve maand, over land...)

• 28 December 2009 - 11:37

Geesje & Jan:

Lieve HALS,

Ook de beste wensen vanuit Sneek! De Kerstdagen al weer achter de rug en op naar een Oudjaarsviering op de Tureluur. Pa en ma gaan in februari naar een appartement. Dus laatste keer in ouderlijk huis!

liefs,

Geesje en Jan

• 28 December 2009 - 15:12

Alwin, Ingrid, R & M:

Lieve Akke, Henri, Lotte en Silke,
    Wij zijn lekker met zijn vieren geweest met de kerstdagen. Katan met de uitbreiding van de struikrovers en kamelen heeft ons bezig gehouden.
    We hopen jullie vanavond nog te kunnen bellen.
    Lijkt ons fijn om even bij te kletsen.
    Jammer dat we jullie telefoontje gemist hadden.
    Tot gauw, in verbinding met overzee!!!

Hele verrassende jaarswisseling toegewenst.
    Liefs
    Robert en Marian, Alwin en Ingrid.

• 29 December 2009 - 14:59

Bente, Imre En Fam.:

Nou eindelijk we hebben jullie gevonden, mocht even duren maar goed! Bente was al een paar keer op Silke haar site geweest en had wat geschreven maar hoorde maar niks dus nu via Jelke zijn jullie weer op de kaart !!!

Leuk jullie verhalen te lezen en foto's tezien. Bente en imre vragen regelmatig hoe het nu met Silke en Lotte gaat en we kunne ze nu laten zien hoe het gaat. Via deze weg ook nog even de aller beste wensen over 2010 en dat al jullie verwachting waar mogen worden! We hebben ons nu met ons emailadres toegevoegd dus blijven nu goed op de hoogte hahahaha.... Vaarse

Heel veel groetjes uit Almere
    En voor Silke en Lotte een dikke zoen van Bente en Imre

Liefs van Frederik,Debby,Bente, Imre & Mare

• 30 December 2009 - 10:53

Fedde Spoelstra:

Beste allemaal,

Vanuit een besneewd en regenachtig Apeldoorn willen wij jullie bedanken voor de goede wensen. Onze beste wensen voor 2010 vergezellen jullie op je droom reis.
    Groetjes van ons allen,

Fedde

• 30 December 2009 - 23:02

Petra:

Lieve Allemaal,
    Geweldig om jullie verhalen te lezen en de foto's te bekijken!
    Alvast een geweldig 2010 toegewenst. Veel Geluk, Liefde en Gezondheid.
    Liefs van Petra, Ron, Babs, Bibi, Bjorn, Bickel, Sven , Kaj puck en Pebbels uit Almere

• 08 Januari 2010 - 17:57

Frieda & Wim:

BESTE HALS FAMILIE
    bedankt voor jullie wensen voor het nieuwe jaar en voor het oude jaar met vele prachtige nieuwsbrieven, waarvan wij erg genoten hebben. Wij zien de voortzetting hiervan gaarne tegemoet.
    Ook wensen wij jullie een goed 2010 toe met veel geluk-plezier en bezienswaardigheden op jullie bijzondere tocht.
    Geloof het of niet, hier vriest het behoorlijk, waardoor de elfsteden koorts stijgt en er vanaf vandaag toertochten plaatsvinden, de eerste in Loosdrecht.Inmiddels wennen wij er aan om uit onze besneeuwde straten te komen richting een doorgaande weg die gestrooid is. Het strooizout raakt op en Rijkswaterstaat zal alleen de hoofdroutes strooien en wegafsluitingen kunnen voorkomen. Wij nemen aan dat het bij jullie wel anders is en dat er geen schaatsen aan boord zijn.
    Onze hartelijke groeten plus een sneeuwbal voor allemaal en behouden vaart // Frieda en_ Wim

• 11 Januari 2010 - 10:18

Lex Burgersdijk:

Hoi Henri en andere familieleden,
    Beste wensen voor 2010.
    Zojuist zag ik voor het eerst op de site van HSA dat er een link naar jouw reis is gemaakt. Heb direct, met een klein beetje jaloezie alle spectaculaire foto's bekeken. Wat een geweldige ervaring. Mijn schip ligt aan de steiger vastgevroren en duurt nog wel een tijdje voordat wij kunnen zeilen. Vanavond is de nieuwjaarsreceptie van de HSA, zal je missen. Nu ik weet dat ik jullie reis kan volgen zal ik dat zeker doen. Groet,Lex